Článek
Online marketing není jenom pro velkého giganta.
Zazářit mohou i malé firmy.
Marketing na internetu už dávno není jenom pro velké firmy a nadnárodní korporace. Většina z nás si za online marketingem představí opravdu velkou sumu peněz, desítky až stovky tisíc měsíčně. Ne vždy tomu tak je, při zvolení správné taktiky a vybraných nástrojů lze kampaně přizpůsobit i malým lokálním firmám. Kolik peněz do marketingu vložíte je čistě na vás.
Široká škála dostupných marketingových nástrojů
Existuje široká škála dostupných marketingových nástrojů, které mají různé cenové úrovně. Je to stejné, jako byste kupovali auto, můžete si koupit luxusní auto, ale i auto s dobrým poměrem cena/výkon.
Výhody malých firem oproti velkým korporátům:
• osobní přístup – zákazník je v přímém kontaktu s majitelem a zaměstnanci
• osobní zájem majitele – majitel figuruje v samotném procesu realizace
• orientace na zákazníka – malé firmy lépe vyplní přání zákazníka
• úzké zaměření – zaměřují se na konkrétní typ zákazníka
• velká flexibilita – možnost rychlého přizpůsobení často se měnícímu prostředí
Je důležité upozornit, že pouze nepatrná část malých firem dokáže využít a dlouhodobě udržet výše uvedené konkurenční výhody.