Případová studie

Za 9 měsíců obrat 2 386 359 Kč při PNO 5,76 %

Případová studie na online marketing v článku od ZEST BRAND
Případová studie na online marketing v článku od ZEST BRAND

Základní informace o e-shopu

E-shop s rybářskými potřebami
S e-shopem s rybářskými potřebami spolupracujeme v rámci Facebook reklamy od prosince roku 2017. Dříve si Facebook kampaně spravovala firma interně. Do propagace na Facebooku vkládali sice mnohem méně peněz v minulosti, ale bez výsledků.

Cíl FB reklamy

1. Zaměřit se na prodejní strategii
2. Maximální počet objednávek s minimálními náklady na jednu konverzi
3. Zasáhnout nejvíce cílovou skupinu: muže 30 – 55 let se zájmem o rybaření

Výsledek reklamy

První kampaně jsme spustili již v prosinci. Dnes 31. 8. je to přesně 9 měsíců od naší spolupráce a za tu dobu hodnota konverze nákupů překonala hranici 2 000 000 Kč. Konečné číslo hodnoty konverzí činí 2 386 359 Kč. Reklamy celkem vidělo 344 416 lidí, a zobrazily se 2 210 621 krát. Z 334 416 lidí kliklo na odkaz 16 462 lidí. Nákup dokončilo 1 211 lidí s průměrnou hodnotou objednávky 1 971 . Na jednu objednávku bylo v průměru vynaloženo 89 . Celkem do reklamy bylo vloženo 137 350 Kč. Jako vedlejší bonus jsme za 9 měsíců získali přes 683 fanoušků pro Facebook stránku zákazníka.

Zaujala vás tato případová studie, ale stále si nevíte rady s vaší online propagací? Kontaktujte nás a my vám s tím pomůžeme.

Facebook Instagram LinkedIN Youtube