Článek

Začněte rok 2020 se správným předsevzetím

Článek na blogu Zest Brand
Článek na blogu Zest Brand

Konec roku se nezastavitelně blíží a proto, jako každý rok, bychom si měli začít dávat dohromady novoroční předsevzetí. Co to bude tentokrát? Přestanete jíst sladké? Začnete sportovat? Budete usměvavější? A co kdyby jedno z vašich předsevzetí vedlo také k dobru vaší firmy, protože co si budeme povídat, vaše firma je tak trochu i vaše „dítě“ a měli byste se o ní pořádně starat. Dejme si tedy společné předsevzetí, že pro vaši firmu uděláte v novém roce něco prospěšného, co povede k ještě většímu úspěchu.  Začít můžete například tím, že si přečtete tento článek do konce a zamyslíte se nad jednotlivými body, jak je aplikovat ve vašem případě.

Níže uvádíme stručný přehled, čemu byste se na začátku roku měli ve vašem podnikání věnovat.

REKAPITULACE

Rekapitulací samozřejmě míníme zhodnocení minulého roku, které je nutné pro přípravu strategií na rok následující.

Patří sem:
• Vyhodnocení dosažení cílů stanovených pro rok 2019
• Zhodnocení úspěšných a neúspěšných obchodů
• Přehled úspěšnosti marketingových strategií v roce 2019 – které marketingové nástroje byly úspěšné, a které nikoliv
• Roční finanční bilancerných.

AKTUALIZACE

Aktualizace je důležitá pro správné nastartování roku 2020.

V tomto bodě bychom měli věnovat pozornost především obsahové a marketingové části našeho podnikání.

• Začněte Nový rok s novým webem. Existuje spousta lidí, kteří každoročně odkládají tvorbu nových webových stránek, či správu sociálních sítí na DALŠÍ ROK. Kolikrát jste si to ale už řekli? V tomto bodě bychom rádi poukázali na to, že dnes se 83 % populace pohybuje na internetu, kde intenzivně vyhledává informace, rady, tipy, či nabídku různých produktů a služeb. Z tohoto důvodu je pro úspěšné podnikání nutností se správně a účinně prezentovat ve světě internetu.
• Kontrola a aktualizace údajů na vašich webových stránkách, sociálních sítích a různých informačních, či prodejních portálech. Jedná se jak o ověření správnosti kontaktních údajů, tak i aktualizaci produktů, či služeb, nebo například přidání nových článků do blogů, obnovení bannerů, úvodních fotografií či samotných fotogalerií atd.
• Vylepšení vašeho stávajícího portfolia o nové produkty či služby, nové možné směry propagace, nové obchodní možnosti, apod.
• Reorganizace. Vytvoření, či aktualizace pracovních modelů, příprava rozdělení úkolů pro jednotlivé sektory, atd.

REALIZACE

V poslední části je prioritou sestavení plánu a vytyčení obchodních a marketingových strategií a cílů na rok 2020. Nezapomeňte si ke každému cíli přiradit i termíny. V případě, je-li cíl dlouhodobý, či obtížnější, je dobré si jasně definovat kroky (menší cíle), které musí vést k jeho naplnění. Díky takto sepsaným cílům si ulehčíte celý následující rok, kdy se nebudete muset bát, že něco zapomenete a také budete moci na jejich základě vytvořit roční bilanci v pokračujícím roce.

Tak a teď jste připraveni začít svůj nový podnikatelský rok, ve kterém vám přejeme mnoho úspěchů!

Chcete poradit s vaším webem / e-shopem nebo marketingem?
Kontaktujte nás a my vám s ním pomůžeme.

Facebook Instagram LinkedIN Youtube