fbpx

Případová studie

7 poptávek za stovky tisíc na reklamní plochy za 1 293 Kč do Facebook rozpočtu

Kombinací správného zacílení reklamní kampaně na Facebooku, vhodně zvolených textů a grafik, se nám podařilo pro našeho zákazníka, firmu Super Poster s.r.o., získat 7 poptávek po obrovských inzertních plochách v Plzni a Českých Budějovicích. Tyto reklamní plochy firma Super Poster prodává inzerentům v řádech stovek tisíc korun.

Základní informace

O firmě Super Poster s.r.o.

Firma Super Poster patří mezi první specializované společnosti na velkoformátovou venkovní reklamu. Zabývá se především výrobou reklamních plachet (tj. superposterů) spolu s pronájmem reklamních ploch, na které plachty instaluje. Super Poster s.r.o. se řadí mezi jedničky v oboru outdoorové reklamy, a to již od roku 1996. Prodávaný produkt a služby jsou tedy především nabízeny středním a velkým firmám, pro jejichž propagaci superpostery nejčastěji slouží.

Cíl FB reklamy

S firmou Super Poster jsme zahájili spolupráci teprve v květnu roku 2017 a již koncem května jsme spouštěli zmiňovanou reklamní kampaň na Facebooku. Kampaň běžela od 30. 5. do 16. 6. 2017 a jejím cílem bylo doprodat zbývající neobsazené plochy v Plzni a Českých Budějovicích. V kampani byly komunikovány: exkluzivita, nepřehlédnutelnost ploch a jejich dobrá cena.

Vytvořili jsme 3 reklamní sady, tj. 3 unikátní texty, grafiky a publika (tzn. cílové skupiny) pro Facebook kampaň. Publikum jsme definovali demograficky a dle zájmů. Bylo nutné, aby kampaň oslovila lidi v Plzni a Českých Budějovicích, kde bylo nutné reklamní plochy doprodat, ale také aby to nebyli všichni lidé zde žijící. Proto jsme oslovili manažery, majitele firem a marketingová oddělení v těchto lokalitách.

Firma Super Poster si vytvořila pro účel této reklamní kampaně ještě 3 speciální mikrostránky s kontaktními formuláři, každá stránka byla přiřazena k jedné kampani. V Super Posteru tak měli okamžitý a přesný přehled, kolik poptávek a jaké přišly přes konkrétní reklamu.

Výsledek reklamy

Kampaň běžela celkem 17 dní a bylo v ní v rámci reklamního rozpočtu utraceno 1 293 Kč. Přinesla celkem 192 prokliků na mikrostránky s objednávkovým formulářem a z nich 7 poptávek od firem z Plzně a Českých Budějovic na outdoorové reklamní plochy.

Náklady na vytvoření reklamní kampaně od Zest Brandu tvořily pro firmu Super Poster 3 105 Kč.  I s reklamním rozpočtem do Facebooku, který činil zmíněných 1 293 Kč, zaplatila firma za kampaň celkem 4 398 Kč. Při zobchodování alespoň jedné poptávky, se firmě Super Poster náklady do reklamy na Facebooku, minimálně stonásobně vrátily.

Zaujala vás tato případová studie, ale stále si nevíte rady s vaší online propagací? Kontaktujte nás a my vám s tím pomůžeme.